به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری بسیار سختگیری می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری و نامناسب بودن فضای کسب و کار در کرمانشاه، عنوان کرد: سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران و روند تولید به نامناسب بودن فضای کسب و کار دامن می زند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند موانع پیش پای صدور مجوزهای سرمایه گذاری و تولید را بردارند تا شاهد رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان باشیم.

بازوند گفت: در برخی موارد می بینیم که دستگاه های اجرایی آنقدر کارهای قانونی را سخت می کنند که سرمایه گذاران از فعالیت خود پشیمان می شوند.

وی خطاب به مدیران بانک های استان گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران قوانین را پیچیده نکنند و در بحث رونق تولید رویه تسهیل‌گری داشته باشند.

در این نشست طرح بسته بندی بذر در شهرستان دالاهو، طرح پرواربندی ۳۰۰ راسی روستای ورمنجه کرمانشاه، طرح سیلوی انبار و نگهداری محصولات کشاورزی در دالاهو و واحد ۳۰۰ راسی میش داشتی گیلانغرب مطرح و دستورات لازم به منظور پیگیری آن ها صادر شد.

بررسی حقوق معوقه پرسنل شرکت بازیافت و طلب هشت میلیارد تومانی این شرکت از شهرداری نیز از دیگر دستور کارهای نشست امروز بود که قرار شد در هفته آینده به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.