حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت ایام اربعین حسینی، افزود: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین اجتماع میلیونی مسلمانان در داخل و خارج کشور است که ۲۰ میلیون مسلمان در کربلا جمع می شود که  پیام بزرگ این همایش ظلم ستیزی و مقابله با کفرو انسجام مسلمانان برای دفاع از دین خدا است.

وی اظهارداشت: صحنه های خدمتگزاری و تواضع و ایثار در پیاده روی اربعین موج می زند که هرکس در هرکسوت و مقامی، نوکری و خادمی زائران امام حسین (ع) را به جا می آورد.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: پیاده روی بزرگ اربعین حسینی مصداق جهاد اکبر است و یک آماده سازی برای قیام حضرت ولی عصر (عج) جهت مقابله با ظلم و ظالم است.

ملکی در ادامه از تمامی مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان قصرشیرین برای خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد و گفت: به حق مردم در این ایام بار دیگر ثابت کردند که دوستدار امام حسین (ع) و عاشق و شیفته آن حضرت و خدمتگزاری شایسته برای زائران ایشان هستند.

وی در ادامه دستگیری روح الله زم مدیر کانال معاند آمدنیوز را توسط سربازان گمنام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تمام ملت ایران اسلامی تبریک گفت و گفت: دشمنان این نظام الهی بدانند اگر کوچکترین حرکتی علیه نظام اسلامی ما داشته باشند با پاسخ دندان شکن امت رسول خدا (ص) در ایران اسلامی روبرو خواهند شد و به نابودی خواهند رسید.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.