به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت دراین شهرستان افزود: دستگاه های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درطول هفته وحدت و دیگر مناسبت های سال در آشنایی و معرفی شیوه رفتار و منش و سیره حضرت محمد(ص) به دانش آموزان بخوبی ایفای نقش کنند.
وی اظهارداشت: برنامه های هفته وحدت در سطح این شهرستان تنها سخنرانی نباشد و باید نشاط آفرین و هرچه باشکوهتر برگزار شود.
پاک نژاد افزود: برای برقراری نظم و امنیت برگزاری آیین های هفته وحدت در شهرستان هماهنگی های لازم با فرمانداری انجام شود.
فرماندار گناوه گفت: برپایی یادواره شهدای اهل سنت توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان اقدامی ارزشمند است که باید برنامه ریزی و همکاری مناسبی صورت گیرد.
وی افزود: باتوجه به اینکه یک برنامه محوری در روستای جزیره جنوبی بندرریگ به عنوان برنامه های فراشهرستانی قرار است برگزار شود، هماهنگی های لازم برای هرچه باشکوهتر کردن آن انجام شود.
امام جمعه اهل سنت روستای جزیره شمالی بندرریگ گناوه گفت: هفته وحدت یادگار ارزشمند امام راحل است که در سراسر ایران و در بین مسلمانان جهان باشکوه برگزار و ماندگار مانده است.
شیخ حمزه کردی افزود: در برهه کنونی که دشمن در حال برنامه ریزی برای ضربه وارد کردن به نظام و کشور و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی نه تنها در ایران بلکه در بین دیگر مسلمانان جهان است، وحدت و انسجام و یکدلی آحاد جامعه اعم از شیعه و سنی ضرورت دارد.
وی گفت: هفته وحدت همه ساله در روستای جزیره باشکوه هرچه تمام گرامی داشته می شود و امسال برنامه ویژه ای در جزیره جنوبی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پیش بینی شده است.
برنامه های هفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول بمناسبت ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) در ایران اسلامی برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد که بخشی از جمعیت آن اهل تسنن هستند.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.