به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در همایش استانی روز روستا و عشایر که در سرسرای شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: دشمنان همیشه با اعمال سیاست های غلط نسبت به مردم ایران دوست داشته‌اند، طبق امیال آنها رفتار کنیم اما واکنش درست مردم در حق خود با شکست روبرو شده اند. 

الهی تبار با اشاره به آیه شریفه قرآن که هر ملت با اعمال خود سرنوشت خود را تعیین می کند، بیان داشت: حضور در پای صندوق های رای در ۲ اسفند ماه سال جاری به کسانی که به دنبال این کشور هستند نشان خواهیم داد که محاسباتشان غلط درآمده همان طور که در طول تاریخ هم همین بوده است.

وی حضور در پای صندوق های رای را رای به پایداری نظام برشمرد و گفت: هیات نظارت بر انتخابات، هیات های اجرایی و بازرسی انتخابات مشخص شده است و فضا برای برگزاری انتخابات آزاد و با طیف گسترده ای از انتخاب نمایندگان باز است.

این مقام مسئول در ادامه مناطق روستایی و عشایری استان کرمانشاه را جمعیتی بزرگ، تاثیری بر روند انتخابات مجلس عنوان کرد، انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظرفیت مهمی برای توسعه استان قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون در کشور هستند بنابراین باید از این ظرفیت در انتخاب افراد توجه کنیم.

الهی تبار در ادامه به مطالبه بزرگ مردم کرمانشاه مانند کلان شهر شدن شهر کرمانشاه، حق مناطق جنگی، تسهیلات گسترده مناطق زلزله زده و اشتغال در استان و بازگشایی مرز خسروی و میزبانی بوم گردی روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: مجموع مدیریتی استان تمام تلاش خود را در راستای تحقق مطالبات مردم به کار گرفته اند و انجام می دهند.

وی در ادامه به ظرفیت بزرگ بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و اظهار داشت: این مطالبه به حق مردم سالها بی نتیجه مانده بود که با تلاش فراوان محقق شد انشاالله بتوانیم از ظرفیت های آن برای توسعه معنوی استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با کاهش آمار طلاق، متوقف شدن خودکشی، نزاع دسته جمعی و انفرادی و بیکاری و غیره استان اشاره کرد و افزود: آمارها نشان می دهد در استان کارهای بزرگی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۵۰۰ هزار نفر آن در ۲ هزار ۵۹۵ روستای استان زندگی می کنند

۳۲۰۹/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.