به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کرمانشاه که در ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: از سوی دیگر نیروی انتظامی طی سالیان اخیر تلاش کرده تا دیگر مطالبه رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رسیدن پلیس به تراز انقلاب اسلامی را نیز جامه عمل بپوشاند.
وی ادامه داد: امنیت نعمت ارزشمندی است که خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی تامین آن را در جامعه برعهده گرفته اند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.
سردار جاویدان گفت: نیروهای پلیس به برکت تبعیت از فرمایش های رهبری توانسته اند هرسال بر امنیت موجود در کشور افزوده و دست متجاوزان و مجرمان را از تحقق اهدافشان کوتاه کنند.
رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه نیروی انتظامی مقتدرانه و شجاعانه در برابر هرگونه ناامنی ایستاده است، گفت: همکاران ما در بخش های مختلف با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد و اجازه فعالیت را به آنها نمی دهد.
وی با بیان اینکه پلیس خدمتگزار راستین مردم است، گفت: ماموران انتظامی در حوادث گوناگون نظیر زلزله، سیل و ... همانند یک نیروی امدادی جزو اولین افراد حاضر در صحنه برای کمک به مردم هستند و در سال های اخیر نیز به خوبی این موضوع را ثابت کرده اند.
سردار جاویدان در ادامه وضعیت امنیت کرمانشاه را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در بسیاری از جرائم خشن از میانگین کشوری پائین تر است و در مقابل در کشفیات قاچاق کالا، موادمخدر و مقابله با ناهنجاری ها از میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از همکاری مسئولان استان با پلیس بویژه استاندار و دستگاه قضائی قدردانی و ابراز امیدواری کرد با گسترش این تعامل شاهد افزایش امنیت در استان باشیم.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.