عزت الله پرنیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم والیبال نشسته کرمانشاه با وجود تیم های قدرتمندی که در مسابقات امسال جام حذفی باشگاه های کشور شرکت کردند، توانست با ارائه دیدارهایی تماشایی رقبای خود را از پیش رو برداشته و به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

وی ادامه داد: تیم کرمانشاه به تازگی و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم های البرز، مشهد و خوزستان رفت و توانست با ۲ پیروزی و یک شکست راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پرنیان افزود: تیم والیبال نشسته کرمانشاه در نخستین مسابقه خود سه بر یک از سه خوزستان گذشت و در دومین دیدار نیز با برتری سه بر صفر مقابل مشهد صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه تصریح کرد: تیم والیبال نشسته کرمانشاه در سومین و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی نیز که دیداری تشریفاتی بود با حساب سه بر صفر مغلوب البرز شد.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مرحله یک چهارم نهایی، تیم های تبریز و قزوین از گروه اول و البرز و کرمانشاه از گروه دوم جواز حضور در مسابقات مرحله نیمه نهایی را پیدا کردند.

پرنیان یادآور شد: مسابقات این مرحله قرار است نیمه دوم مهرماه امسال برگزار شود تا چهره ۲ تیم صعود کننده به دیدار فینال و نهایی مشخص شود.

رضا خانی(کاپیتان)،اردشیر صالح نیا، مسعود امامی، رضا عزیزی ، عزت الله پرنیان، حسن حیرانی، علیرضا ناصری، محمدسجاد پناهی،یاسر کمری، نوروز درویشی،غفار رستمیان، زهیر خانمحمدی و تورج حیدری بازیکنان تیم والیبال نشسته کرمانشاه را در مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور تشکیل می دهند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.