به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه این مسابقات عصر روز چهارشنبه با حضور حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سهراب براندیشه رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه در سرسرای آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد، و نفرات برتر در ۲ بخش آقایان و بانوان به شرح ذیل معرفی شدند.

در رشته قرائت و در بخش برادران، سعید دایی چی، علی نیکی و معین رنجبر و در بخش بانوان بهاره پانیاز، فاطمه عزیزی و فرنوش زنگیشه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته مفاهیم و در بخش برادران، علی اردشیری، رسول خالوندی و جواد بساطی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان صبا صادقی، فاطمه محمدپور و شکوفه امیری مشترکاً اول شدند و سارا زرافشان و منیر قسمتی دوم و سوم شدند.

در رشته ترتیل و در بخش برادران، صمصام جلیلیان، سعید ساری اصلانی و محمد رسول جلیل زاده و در بخش بانوان زهرا سهرابی، مریم پانیاز و پریسا احسانی مهر در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در رشته حفظ و در بخش برادران، امیرحسین امیری حافظ کل قرآن، نوید کرمی حافظ ۲۰ جزء قرآن و امیر عباس نجفی نیا حافظ ۱۰ جزء قرآن به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بانوان برای حفظ کل قرآن، فاطمه سبزی و بیتا محمدی اول و دوم شدند و برای حفظ ۲۰ جزء قرآن، زهرا نظری، نسرین امیریان و سمیه غفوری فرد در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۲۰ موسسه قرآنی است که ۵۰ موسسه آن در شهرستان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

از ۱۲۰ موسسه قرآنی فعال در استان کرمانشاه، ۶۰ موسسه زیرنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بقیه زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی است.

۳۲۰۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.