به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ پرویز توسلی‌زاده در جلسه هیات اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات دادگستری استان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: بیشتر دعاوی حقوقی که مطرح می‌شود ناشی از عدم آشنایی طرفین دعوا به حقوق خود است که در این راستا باید بر آموزش این حقوق به مردم اهتمام داشته باشیم.

او گفت: یکی از مشکلات اصلی مردم هنگام تنظیم قراردادها و عدم آشنایی آنها به حقوق است که باید مشاورین حقوقی در اختیار آنها قرار دهیم تا هر کسی در هر رابطه حقوقی، حتما با مشاوره یک حقوقدان اقدام به تنظیم قرارداد کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه افزود: در دوره مدیریت جدید در دستگاه قضایی شاهد ادبیات جدیدی در این حوزه هستیم و یکی از موضوعاتی که مطرح شده آموزش همگانی حقوقی است که رئیس قوه قضائیه هم بر آن تاکید دارند.

توسلی زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر جامعه و حکومتی ارزش‌های متناسب با خود را دارد و به تبع ایران اسلامی هم مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و دینی است.

وی افزود: جنگ تحمیلی هم به نوعی دفاع مقدس و ارزشمندی بود برای حاکمیت دین خدا و رفع ظلم که با فداکاری شهدا و ایثارگران حاصل شد و باید امروز قدردان آنها باشیم.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.