به گزارش ایرنا، ماموستا ملاقادر قادری روز سه شنبه در آیین توزیع بسته های نوشت افزار در میان دانش آموزان روستایی شهرستان های روانسر و پاوه افزود: از بهمن ۵۷ تاکنون دشمن از سنگرهای مختلف علیه ملت ایران توطئه به راه انداخته و هنوز هم در کمین است که وحدت و تفاهم باعث ناکامی دشمنان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر تاریخ انقلاب اسلامی را ورق بزنیم با آغاز جنگ تحمیلی نه سپاه مجهز و نه ارتش با روحیه ای داشتیم و مملکت اسلامی مورد هجوم صدام جنایتکار و هم پیمانانش قرار گرفت و هشت سال تمام حکومت ها علیه ملت ایران متحدانه جنگیدند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: در این جنگ صدام جنایتکار با ۱۲ لشکر تا دندان مسلح ، ۱۵ تیپ مستقل، پنج هزار و ۴۰۰ دستگاه تانک و ۳۶۰ جنگنده به جنگ با ملت ایران آمد.

ماموستا قادری گفت: به لطف خدواند متعال، حکمت شجاعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، صداقت مسئولان وقت، شرافت و حضور مردم ایران و ایثارگری نیروهای مسلح، جنگ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

امام جمعه پاوه ادامه داد: اکنون هم در حال جنگ هستیم و دشمن ۲ جنگ اقتصادی و فرهنگی را راه انداخته و ما را محاصره اقتصادی کرده و در جنگ فرهنگی نیز به دنبال دستیابی به سیاست ها و اهداف خود است.

ماموستا قادری اضافه کرد: جنگ فرهنگی در درون خانه ها راه افتاده و با موبایل و ماهواره به ذهن و فکر ما خوراک مسموم تزریق می شود.

وی اظهار داشت: زنده کردن اختلافات قومی و مذهبی با راه اندازی شبکه های اختلاف افکن ماهواره ای، تشویق فرهنگ بی حجابی و بدحجابی و خالی کردن مغز جوانان از فکر مذهبی، اعتقادی و دینی و اشاعه فساد به روش های مختلف مانند توزیع موادمخدر از جمله اهداف دشمن در جنگ فرهنگی است.

امام جمعه پاوه، تخریب و تحقیر افراد وابسته به نظام، اخلال در معیشت مردم و تقویت رسانه های ضد انقلاب را از دیگر اهداف دشمنان در جنگ فرهنگی اعلام کرد.

ماموستا قادری گفت: دانش آموزان و نسل جوان و نوجوان شبانه روز در معرض خطر هستند و اگر هوشیار نباشیم آینده آنها را به سمتی دیگر هدایت خواهد کرد.

در این آیین که به مناسبت هفت دفاع مقدس برگزار شد یک هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار از سوی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران در میان دانش آموزان پنج روستای شهرستان پاوه و هشت روستای بخش شاهو شهرستان روانسر توزیع شد.

منطقه اورامانات شامل شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی است.

۸۰۶۶/۷۴۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.