به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد سالاری عصر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، عمده کارهای عمرانی در حال انجام را شامل روکش آسفالت جاده ها و خط کشی های درون و برون شهری عنوان کرد.

وی همچنین ازنوسازی و تعمیر دوربین های کنترل سرعت خبر داد و گفت: تعدادی دوربین دستی برای حاشیه جاده ها نیز تهیه و در زمان اربعین به کار گیری می شود.

سالاری همچنین از آمادگی برای تردد زائران اربعین از کنگاور تا مرز خسروی با کمک پلیس راه و راهور استان خبر داد و گفت: ان شاالله با همکاری خوب زائران شاهد سوانح رانندگی منجر به فوت نباشیم.

انضباط ترافیکی بسیاری از مشکلات را مرتفع می کند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه، نظم و انضباط ترافیکی را عامل رفع بسیاری از مشکلات معرفی کرد و گفت: در زمان تردد زائران اگر بتوانیم ترافیک را به خوبی مدیریت کنیم باعث افزایش امنیت سفر زائران خواهیم شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: از هم اکنون باید پیش بینی های لازم در خصوص مباحث ترافیکی را انجام دهیم چرا که ممکن است کرمانشاه به عنوان استان پشتیبان ایلام مجبور به پذیرش جمع زیادی از زائرانی باشد که مرز مهران را برای تردد خود انتخاب کرده اند.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زیر ساخت های لازم مانند راهنمایی مسیرهای رفت و برگشت زائران، ایجاد پارکینگ به تعداد کافی و مسائلی از این دست موضوعاتی است که حتما باید روی آنها کار کارشناسی صورت گیرد تا هنگان ازدحام زائران با مشکل مواجه نشویم.

سردار جاویدان در پایان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین و آمادگی برای اعزام نیرو به سایر مرزهای استان های ایلام و خوزستان، از حمایت های استاندار و مدیریت جهادی وی قدردانی کرد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.