به گزارش ایرنا، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان روز دوشنبه در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان روانسر گفت: در این میان علمای اهل سنت در ایجاد صفا و صمیمیت و وحدت نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: امروز در سایه ولایت ملتی یکپارچه هستیم که پرچم عزتمند قرآن و اسلام را به اهتزار درآورده ایم و هر روز شاهد اقتدار ملت ایران هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان اسلام همیشه به دنبال ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی هستند که وحدت ملت ایران ، عرصه را برای آنها سخت کرده است.

حجت الاسام جلیلیان با بیان اینکه در سایه اتحاد شیعه و سنی ملت ایران در دنیا عزتمند است اضافه کرد: امنیت و عزت ایران اسلامی در سایه وحدت است و هر چه ما متحد باشیم دشمن نمی تواند ضربه ای بزند.

امام جمعه روانسر گفت: با وحدت، بصیرت و استقامت می توان بر دشمنان پیروز شد.

ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: مردم این منطقه در سایه وحدت و عمل به رهنمودهان بزرگان انقلاب، در دفاع از آرمان ها و ارزشهای اسلام و انقلاب بسیار خوب عمل کرده اند.

وی تصریح کرد: مردمداری و تکریم ارباب رجوع رسالت اصلی مدیران است چرا که مردم در همه عرصه ها حضور چشمگیر خود را اثبات کرده اند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: ما هر چه با روحانیت ارتباط و هم افزایی داشته باشیم در پیشبرد امور موفق خواهیم بود.

سعدی مصطفی زاده افزود: علما و روحانیون سرمایه ارزشمند مدیران هستند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.