سرهنگ «فضل‌الله شیری» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: براساس این طرح خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد می توانند در محدوده تعیین شده تردد داشته باشند.
وی ساعت اجرای این طرح را از ۱۵ تا ۲۰ اعلام کرد و گفت: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهارراه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای تعطیل طرح زوج و فرد اعمال نمی شود، گفت: جریمه ورود به طرح زوج و فرد ۲۰ هزار تومان است و این امکان وجود دارد که یک خودرو در یک روز توسط چند مامور راهنمایی و رانندگی در محدوده طرح جریمه شود.
شیری با بیان اینکه طرح زوج و فرد شامل خودروها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، گفت: وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.
به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، طرح زوج و فرد خودروها از امروز تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
شیری با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، از ساکنان سایر شهرستانها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن ها اجرا می شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد مواجه نشوند.
شهر کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است.
۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.