به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست ویژه راه‌آهن کرمانشاه با حضور مدیرعامل راه‌آهن کشور در سرسرای تدبیر استانداری افزود: راه‌آهن کرمانشاه یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه بود که خوشبختانه تحقق پیدا کرد و با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

او گفت: با وجود راه‌اندازی راه‌آهن کرمانشاه، این پروژه هنوز دارای کاستی‌هایی است که باید برطرف شود.

وی یکی از مطالبات مدیریت استان را ارتقای سرعت عبور قطار از شبکه ریلی کرمانشاه دانست و اظهار داشت: متاسفانه سرعت حرکت قطار در بخشی از مسیر پایین است و در این شرایط طبیعی است مردم ترجیح دهند با ماشین شخصی و یا اتوبوس مسافرت کنند. 

او گفت: انتظار می‌رود با ارتقای فنی راه‌آهن کرمانشاه - ملایر، زمینه افزایش سرعت سیر قطار و رضایت مردم فراهم شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: با بازگشایی مرز خسروی، امسال کرمانشاه یکی از استان‌های اصلی عبور زوار اباعبداله الحسین (ع) به کربلا است و از این رو انتظار داریم راه‌آهن کشور در این ایام خدمات‌رسانی ویژه‌ای را برای زوار اربعین در نظر بگیرد.

بازوند همچنین تعیین تکلیف مدیریت راه آهن و استقرار اداره کل راه آهن را یکی دیگر از مطالبات جدی مردم کرمانشاه و یک حق کاملا طبیعی دانست و ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر اجرایی شود.

او یکی دیگر از مطالبات استان را تعویض واگن‌های مسیر کرمانشاه - تهران - مشهد و ارتقای کیفت آن‌ها در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مسافرین دانست و اظهار امیدواری کرد که این موضوع هرچه زودتر انجام شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به احداث دهکده لجستیک غرب کشور در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اجرای این دهکده یکی از پروژه‌های تحول ساز در توسعه کرمانشاه و کشور است که خوشبختانه مطالعات آن به اتمام رسیده و یک مکان مناسب هم برای آن جانمایی شده است‌.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات مهم استان، شتاب در تعیین تکلیف مرکز لجستیک کرمانشاه است تا این پروژه مهم بتواند در توسعه استان نقش‌آفرینی کند.

راه آهن کرمانشاه ۲۹ اسفند ۹۶ با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.

۳۰۳۳/۳۲۰۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.