به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: همه ما به شهدا و رزمندگان بدهکاریم زیرا امنیت و آزادگی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: امسال برنامه ستاد نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس به منظور تجلیل از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز رسمی خسروی گفت: تحقق این مهم مرهون پیگیری های بسیار زیادی بود که در محقق شدن آن از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شخص رئیس جمهوری، وزیر کشور و همه مسئولان و بخصوص استاندار کرمانشاه و نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی نقش داشتند.

تاتار، شایعه موقتی بودن بازگشایی مرز خسروی را نادرست دانست و اضافه کرد: روز گذشته دیداری با مسئولان عراقی در مرز منذریه عراق آنسوی مرز خسروی داشتیم که در راستای تقویت زیرساخت ها برای خدمت رسانی بیشتر به زائران عتبات عالیات صورت گرفت.

به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، دیدار با امام جمعه، اجرای صبحگاه مشترک، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی، مقاله نویسی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از رزمنگان دوران دفاع مقدس، سرکشی از خانواده های شهدا و برپایی محفل شب شعر از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مرزی قصرشیرین است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با داشتن ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی هشت ساله و نابرابر علیه کشورمان بود.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.