به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، در مسابقات رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال، ورزشکاران ابتدا مسیری به طول هزار و ۲۵۰ متر را پیموده، سپس مسافت ۵۰۰ متری را شنا کردند و نهایتا هزار و ۲۵۰ متر دیگر را دویدند و نفرات برتر آن نیز مشخص شد.

بر این اساس، پوریا احمدی از آذربایجان غربی، حسین فخار از البرز و مهدی آنایی از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول تال سوم را به خود اختصاص دادند.

فرید هادی‌پور از کهگیلویه و بویراحمد، سیدرسا حسینی از آذربایجان شرقی، شاهین لطف‌الهی، کیان بوجار، محمدپارسا رنج‌ پروری، متین محمدی و آدیان مرادی همگی از کردستان نیز به ترتیب مقام های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی بالای ۱۶ سال نیز ورزشکاران ابتدا مسیری ۲۵۰۰ هزار متری را پیموده و سپس در مسافت هزار متری شنا کردند و در نهایت نیز یک مسافت ۲۵۰۰ متری دیگر نیز دویدند.

در پایان این رقابت مهیج پارسا محجوب از کرمانشاه، سیدحسن بابایی از قزوین و جواد حسینی از مازندران حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

مبین میزبان از آذربایجان شرقی، آرین قله‌نوئی از قزوین، عباس جهانگیری از آذربایجان شرقی، منصور عبدی از کردستان، رامتین کاظمی از مازندران، آریز میرزایی از کردستان و محمدجواد کریمی از البرز نیز به ترتیب چهارم تا دهم شدند.

در این رقابت ها و در رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال حدود ۶۰ ورزشکار و در رده سنی بالای ۱۶ سال نیز نزدیک ۴۰ شرکت کننده باهم به رقابت پرداختند.

به نفرات اول تا سوم هردو رده رده سنی به ترتیب ۳۵۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال پاداش نقدی اهدا شد.

این مسابقات در سراب نیلوفر کرمانشاه برگزار شد.

۷۴۵۸/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.