به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "علی اکبر جاویدان" عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ساعات اولیه صبح امروز (۱۱ شهریور) با حضور کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی و پلیس شهرستان کرمانشاه در محلات حاشیه ای شهر اجرا و تا ساعت ۱۴ به طول انجامید.

وی افزود: علاوه بر کشف ۸۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق که ۷۰۰ هزار نخ سیگار به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال نیز در آن به چشم می خورد، هفت قاچاقچی دستگیر و پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۴۳ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد و گفت: از این افراد حدود ۳.۵ کیلوگرم انواع مواد نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه دستگیری ۵۰ سارق و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه نظیر پنج دستگاه خودرو، فرش، تابلوفرش، لوازم آشپزخانه، گوشی تلفن همراه و ... را از دیگر اقدامات پلیس در طرح ظفر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح همچنین ۴۹ قبضه سلاح گرم و ۵۰ قبضه سلاح سرد (قمه، چاقو) کشف و سه تن از اراذل و اوباش شناخته شده نیز دستگیر شدند.

سردار جاویدان با تاکید بر اینکه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی یکی از مطالبات جدی مردم است، در عین حال از همکاری خوب آن ها با پلیس قدردانی و از تداوم این طرح ها خبر داد.

مقام ارشد انتظامی استان کرمانشاه همچنین از همراهی و همکاری دستگاه قضائی خصوصا دادستان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: تعامل ایجاد شده در نهایت منجر به افزایش امنیت می شود.

وی در پایان از شهروندانی که اموال آنها مورد سرقت قرار گرفته خواست تا با حضور در پلیس آگاهی، نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود که قبلا سرقت آن را گزارش کرده اند، اقدام کنند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.