به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی اجرای سومین مرحله طرح درون استانی مبارزه با سرقت های خُرد 25 سارق در استان دستگیر شدند.
سرهنگ عباس مسعودی روز یکشنبه اظهار داشت: پلیس آگاهی با بسیج نیرو در این طرح، این تعداد سارق را دستگیر کرد که در تحقیقات به 45 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از محل سکونت و اماکن متعلق به این افراد، تعدادی از اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
سرهنگ مسعودی افزود: 17 فقره از سرقت ها از داخل خودرو، چهار فقره سرقت از اماکن خصوصی، 9 فقره سرقت از مغازه، 2 فقره سرقت موتورسیکلت و مابقی سایر سرقت ها بوده است.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای امنیت و نا امن کردن محیط برای سارقان است.
وی همچنین خبر از کشف 109 دستگاه گوشی تلفن همراه در شهرستان سقز داد و گفت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری سقز به دیواندره یک خودرو را توقیف و پس از بازرسی این تعداد گوشی را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ مسعودی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این گوشی ها را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: راننده خودرو هم دستگیر و با پرونده مربوطه تحویل مراجع قضایی شد.

** بیش از 10 تُن عسل غیر بهداشتی در سقز کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: 10 تُن و 528 کیلوگرم عسل غیر بهداشتی در سقز از یک کارگاه کشف و ضبط شد.
سرهنگ برزو تجاری اظهار داشت: در پی کار اطلاعاتی ماموران انتظامی این کارگاه تولید غیربهداشتی عسل کشف شد و سپس به اتفاق ماموران شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت و هماهنگی مراجع قضایی به محل مورد نظر رفتند.
وی اضافه کرد: در محل کارگاه علاوه بر میزان عسل کشف شده، مقادیری مواد اولیه غیربهداشتی و تجهیزات کشف شد.
سرهنگ تجاری افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، کارگاه پلمب شده و محصولات غیربهداشتی هم در بازار کشف و به مرکز بهداشت منتقل شد.

** 15 تُن چوب قاچاق در سروآباد کشف شد
فرمانده انتظامی سروآباد گفت: در راستای مبارزه قاچاق کالا ماموران در ایست و بازرسی شهید کریمی این شهرستان به یک کامیون بنز مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ علیرضا کرجی اظهار داشت: از این کامیون 15 تُن چوب قاچاق کشف و ضبط شد و راننده تحویل مراجع قضایی شد.

** 350 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در قروه کشف شد
فرمانده انتظامی قروه گفت: 350 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی از یک رستوران در این شهر کشف شد.
سرهنگ میثم گوهری اظهار داشت: با هماهنگی مراجع قضایی از ادامه فعالیت این واحد جلوگیری شده و متصدی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شد.

** 10 کیلوگرم تریاک در قروه کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: با همکاری ماموران انتظامی قروه و در پی کار اطلاعاتی 2 دستگاه خودروی حامل مواد در این شهرستان توقیف شد.
سرهنگ فرامرز شاکری اضافه کرد: این 2 خودرو پس از شناسایی طی تعقیب و گریز توقیف و علاوه بر کشف 10 کیلو تریاک، 2 نفر نیز دستگیر شدند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.