به گزارش ایرنا، محمدرضا عدالتخواه روز شنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در خصوص مجازات های جایگزین برای مجرمین و متهمین گفت: با توجه به نیازمندی بهزیستی می توان در احکام صادره از سوی دادگاه ها در مواردی که قانون اجازه می‌دهد از این مقوله استفاده کرد.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به همکاری خوب و همیشگی دادگستری با بهزیستی اشاره کرد، اظهار داشت: دادگستری همواره در کنار بهزیستی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی حضور پررنگی داشته است.

فاطمه رضوان مدنی عنوان کرد: با توجه به اینکه درصد بسیاری از مشکلات و گرفتاری های مردم اقتصادی است، چنانچه در بحث اشتغال افراد بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم می تواند موجب کم شدن آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به محدود بودن بودجه دولتی در زمینه خدمات‌رسانی به مددجویان،گفت: برای ارائه خدمات به مددجویان و رفع مشکلات آنها باید از وجود خیرین استفاده کنیم.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

۷۴۶۰/۸۰۶۶  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.