محبت جمالی نیا روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از مجموع این طرح ها ۲۸ طرح عمرانی و چهار طرح اشتغالزایی است.

وی اظهار داشت: کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف، تولید انواع درب و پنجره در صنعت یو پی وی سی، تولید مصنوعات چوبی و تهیه و بسته بندی بذر از طرح های اشتغالزایی هستند که هفته دولت افتتاح می شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: روکش آسفالت قطعه هشت بزرگراه کربلا (جاده کمربندی)، آسفالت راه های روستایی، اصلاح و بهینه سازی‌ برق روستایی دهستان های دشت ذهاب، پشتنگ و جگیران، احداث سه هزار و ۳۰۰ متر طول شبکه فشار ضعیف شهری، ساخت هفت مدرسه، ایستگاه پمپاژ قراویز احداث کانال های های آبیاری کشاورزی در منطقه و کلنگ زنی گازرسانی به ۱۱ روستای محور بریموند از طرحهای عمرانی هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب است.

جمالی نیا گفت: افتتاح هفت واحد آموزشی و یک سرسرای ورزشی و فرهنگی از دیگر طرح های هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: برگزاری یادواره شهدای کارمند، تجلیل از کارمندان نمونه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان و حضور منسجم در نمازجمعه از دیگر برنامه هایی است که در هفته دولت در شهرستان برگزار خواهد شد.

جمالی نیا هفته دولت را فرصتی مطلوب برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت در شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد و ادامه داد: مدیران باید با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم تلاش کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.