به گزارش ایرنا، فاطمه رضوان مدنی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه های اجرایی استان که در سرسرای این اداره کل برگزار شد، ضمن تشریح خدمات و فعالیت های بهزیستی، اظهار داشت: کارمندان داوطلب می توانند چهار رقم آخر حقوق ماهیانه خود را به بهزیستی اهدا کنند تا این مبلغ از حساب آنها کسر و برای تامین مسکن، جهیزیه، تحصیل و اشتغال مددجویان بهزیستی هزینه شود.

وی ادامه داد: بهزیستی استان کرمانشاه هم اکنون جمعیتی بالغ بر ۱۴۹ هزار و ۴۵۰ نفر را زیرپوشش خود دارد.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی به گونه ای است که روز به روز بر آمار جمعیت زیرپوشش بهزیستی استان اضافه می شود، افزود: آسیب پذیری گروه های هدف، کمبود نیروی انسانی متخصص و هزینه های چشمگیر درمانی جامعه هدف از جمله مشکلات سازمان بهزیستی است که برای برطرف کردن آنها نیازمند یاری خیرین نیک اندیش و همکاری دیگر دستگاه ها هستیم.

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته بهزیستی در جامعه و برای مددجویان زیرپوشش، گفت: از هیچ کمکی به بهزیستی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در حوزه کاری خود، کمک یار خوبی برای بهزیستی باشیم.

امیرحمزه حیدریان افزود: جای خوشحالی است که سازمانی مانند بهزیستی توانسته خدمت رسان به قشر آسیب دیده جامعه باشد و تنوع خدمات این سازمان که با روح، روان و جسم افراد سروکار دارد نیازمند داشتن نیروهایی با سعه صدر بالاست که خوشبختانه این اداره کل از آن برخوردار است.

در این جلسه همچنین تعدادی از ذیحسابان دستگاه های اجرایی توسط مدیرکل بهزیستی استان و رئیس خزانه معین استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

۷۴۶۰/۸۰۶۶  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.