سرهنگ عنایت فلاحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همسو با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت زنی موفق به کشف و ضبط این میزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزی قصرشیرین شدند که سوخت های کشف شده به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شد.
وی بیان کرد: در این رابطه ۳۳ تن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۴۷۶ حلقه سی دی غیرمجاز و ۴۸ عدد قرص روانگردان در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: همچنین کشف ۲ تن برنج قاچاق، ۱۰۸ فقره سرقت با دستگیری ۷۵ سارق و ۱۸۲ گرم انواع مواد مخدر با دستگیری ۴۲ معتاد از دیگر کشفیات ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

سرهنگ فلاحی همچنین از توقیف ۱۶۱ دستگاه خودرو و ۱۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توقیف و به توقفگاه منتقل شده است.

وی علت توقیف موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف را سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد.
این مقام انتظامی از اقشار مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می شود.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.