به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی همتی عصر دوشنبه در نشستی خبری، اظهار داشت: از مجموع ورزشکاران یاد شده، هفت هزار نفر آن ها سازمان یافته و ۱۱ هزار و ۳۰۰ نفر هم به صورت مقطعی در رشته تکواندو فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر این تعداد ورزشکار، ۱۱۸ مربی و ۱۰۷ داور در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در هیات تکواندو استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.
همتی تصریح کرد: همچنین ۹۲ باشگاه نیز در استان مشغول آموزش علاقه مندان به رشته تکواندو در سطح استان هستند که بیشتر آن ها در شهر کرمانشاه قرار دارند.
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه در ادامه از حضور تیم بزرگسالان کرمانشاه در مسابقات لیگ نقش جهان خبر داد و گفت: این رقابت ها شهریور امسال در تهران برگزار می شود.
وی یکی از برنامه های هیات تکواندو کرمانشاه را استعدادیابی در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و گفت: این طرح هم اکنون در روستای انجیرک اسلام آبادغرب در حال انجام است و امکانات لازم برای فعالیت حدود ۸۰ نفر از نوجوانان و جوانان این روستا و روستاهای اطراف چه در بخش دختران و چه پسران فراهم شده است.
همتی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص فعالیت هیات های شهرستانی نیز گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی از ابتدای فعالیتم در دستور کار قرار گرفت توجه به شهرستان ها بود و هم اکنون به جزء شهرستان ثلاث باباجانی، هیات تکواندو در ۱۳ شهرستان دیگر فعال است.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه ادامه داد: برای فعال کردن هیات تکواندو ثلاث باباجانی نیز با مدیر اداره ورزش شهرستان مکاتبات لازم انجام و به محض راه اندازی سالنی برای فعالیت علاقه مندان به این رشته، شاهد فعالیت تکواندو در این نقطه مرزی هم خواهیم بود که بسیار امیدوارم این اتفاق در سال جاری رخ دهد.
وی همچنین از امضای تفاهم نامه با کمیته امداد و بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: فرزندان افراد زیرپوشش این نهاد حمایتی به صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه از آموزش ها و امکانات لازم در هیات تکواندو کرمانشاه برخوردار خواهند شد.
همتی تاکید کرد: تکواندو کرمانشاه با داشتن چندین ملی پوش و برخورداری از سه مربی که هدایت تیم های نونهالان و نوجوانان ایران در هردو بخش آقایان و بانوان را برعهده دارند شرایط خوبی در سطح کشور دارد.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه گفت: با توجه به این شرایط و محبوبیت این رشته در کشور امید است تا فعالان بخش خصوصی در این رشته سرمایه گذاری کنند تا شاهد توفیقات بیشتری از ورزشکاران و مربیان تکواندوی کرمانشاه در مسابقات داخلی و خارجی باشیم.
وی در پایان به برخی موفقیت های اخیر تکواندوکاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی و همچنین تیم های ملی که با مربیان کرمانشاهی حائز مقام شده اند نیز اشاره کرد.
در پایان نیز با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران ورزشی نویس به مناسب روز خبرنگار تجلیل شد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.