به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام فاضلی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در عملیات غرورآفرین مرصاد همه مردم ایران به ویژه کرمانشاه در این جنگ شرکت کردند ولی همگان باید بدانند این مردم اسلام آباد بودند که با زن و بچه، پیر و جوان در خط مقدم به مقاومت برخاستند و باعث رسوایی کوردلان منافق شدند.

وی در ادامه جشنواره ملی تئاتر مرصاد را فرصتی مناسب در راستای توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی اسلام آباد دانست و گفت: هنرمندان با آمدن به این شهر با آداب و فرهنگ و به ویژه مهمان نوازی اسلام آباد، نحوه رشادت، شجاعت و داستان مردمان آنها آشنا می شوند و به دیار خود می برند و این برای معرفی این شهر مقاوم فرصت خوبی است.

فاضلی در ادامه از مردم و مسئولان خواست، استقبال گرمی از مهمانان این جشنواره ها به عمل آورند زیرا این میراث معنوی و با ارزش مقاومت و ایستادگی این دیار است که باید زنده باشد و به دیگران منتقل شود که این دیار چگونه مردمانی دارد.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد روز شنبه با شرکت ۲۰۰ هنرمند در قالب ۲۵ گروه تئاتر خیابانی و صحنه ای از ۱۵ استان کشور در مزار شهدای شهر اسلام آبادغرب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشنواره ملی تئاتر مرصاد با شرکت گروه هایی از استان های تهران، اصفهان، شیراز، خوزستان، لرستان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، کرمان، اراک، یاسوج، رشت و شهر بوکان، اسلام آبادغرب از دوازدهم تا شانزدهم مرداد در اسلام آبادغرب و شهرهای حمیل و دالاهو برگزار می شود.

شهرستان اسلام آبادغرب با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

۸۰۶۶/۳۲۰۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.