به گزارش خبرنگار ایرنا؛ شهاب نادری روز شنبه در آیین افتتاح بیمارستان قدس پاوه، افزود: منطقه اورامانات دارای چهار شهرستان، ۹ شهر و ۲۶۰ روستا با حدود ۳۲۰ هزار نفر جمعیت است و تنها بیمارستان جوانرود تاکنون خدمات رسانی کرده است.
او خواستار تسریع در روند ساخت بیمارستان روانسر شد و گفت: این بیمارستان باید هرچه سریعتر برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
وی به ساخت بیمارستان ثلاث باباجانی نیز اشاره کرد و افزود: این بیمارستان نیاز به تسریع در ساخت و بهره برداری دارد.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نیروهای تحصیل کرده بیکار فراوان در منطقه اورامانات خواستار بکارگیری این نیروها در ادارات دولتی از جمله بیمارستان ها شد.
نادری با بیان اینکه بیشتر پرستاران شاغل در سطح استان کرمانشاه از اهالی منطقه اورامانات هستند، خواستار راه اندازی دانشکده پرستاری در این منطقه شد.
او جوانان بیکار تحصیل کرده در مناطق مرزی را تهدیدی برای کشور دانست و گفت: دشمن در آنسوی مرزها به دنبال جذب این افراد هستند که خودمان باید آنها را جذب کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع ثبت جهانی اورامانات نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع می تواند به تقویت توریسم درمانی در منطقه کمک کند که جا دارد وزارت بهداشت در ساخت مراکز درمانی این موضوع را در نظر داشته باشد.

بیمارستان پاوه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در پنج طبقه به بهره برداری رسید.
برای ساخت این بیمارستان ۴۵ میلیارد تومان و خرید تجهیزات آن نیز ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
شهرستان پاوه با ۵۸ هزار نفر جمیعت در ۱۱۲ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.