رئیس فدراسیون بوکس از واگذاری میزبانی مسابقات بین المللی بوکس "جام فجر" به استان کرمانشاه خبر داد.

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، به نشست صبح امروز(8 مرداد) خود با مدیرکل ورزش وجوانان و رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این نشست مقرر شد تا میزبانی مسابقات بین المللی بوکس جام فجر 98 را به این استان واگذار کنیم.

وی از برگزاری منظم مسابقات بین المللی بوکس جام فجر تا چندسال پیش یاد کرد و گفت: متاسفانه در دو سه سال اخیر بنابه دلایلی این مسابقات برگزار نمی‌شد که با انجام برنامه ریزی هایی از سال گذشته مسابقات را دوباره راه اندازی کردیم.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: سال گذشته مسابقات بین المللی جام فجر با حضور 10 تیم خارجی در چابهار برگزار شد و امسال نیز این مسابقات را در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در تلاشیم برای رقابت‌های امسال تعداد تیم های خارجی حاضر در مسابقات را افزایش دهیم، اما این مستلزم شرایطی همچون طراحی جوایز مناسب برای ترغیب کشورها جهت حضور دراین رقابت ها است.

ثوری در ادامه هدف از سفرش به کرمانشاه را حضور در رقابت های مرحله نیمه نهایی و فینال بوکس جوانان ایران به میزبانی این استان دانست و گفت: مشت زنان جوان حاضر در این رقابت ها پشتوانه های آینده تیم ملی بوکس هستند، لذا این مسابقات دارای اهمیت بالایی برای فدراسیون است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.