به گزارش ایرنا؛ هدایت حاتمی روز سه شنبه در بازدید از چند پروژه پزشکی در دست ساخت در شهر کرمانشاه به ظرفیت‌های ایجاد شده در زمیته بهداشت و سلامت اشاره کرد و افزود: هم اکنون چند پروژه مهم و قابل توجه در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی و نیز هتل بیمارستان در کرمانشاه در دست احداث است که با بهره برداری از آنها به یک قطب مهم در غرب کشور تبدیل می‌شویم.

وی به حمایت‌های انجام شده از این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: مصمم هستیم که در تمام زمینه‌هایی که ظرفیت رشد آن در استان فراهم است بخصوص در بحث درمان حمایت‌های ویژه و خاصی داشته باشیم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه همچنین اظهار داشت: این طرح‌ها با افزودن دستگاه‌های مدرن و پیشرفته آزمایشگاهی و درمانی تحولی جدید در فضای پزشکی و درمانی استان ایحاد خواهند کرد.

حاتمی افزود: با وجود اینکه کرمانشاه در بحث توریسم درمانی پذیرای تعداد قابل توحهی از بیماران عراق و اقلیم کردستان است بنابراین هرگونه سرمایه گذاری در این زمینه قابل توجیه و سودآور می‌باشد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است. 
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.