پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ «محمدرضا آمویی» اعلام کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری در محله شاطرآباد بلافاصله ماموران یگان فوریت شهرستان کرمانشاه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی 32 ساله و متاهل بر اثر اصابت ضربات چاقو به سر و صورتش به شدت مجروح و در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه دستگیری قاتل در دستور کار ماموران کلانتری 20 حافظیه قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که هنوز ساعتی از وقوع قتل نگذشته بود، ماموران کلانتری پس از دریافت مجوز قضائی موفق به ورود در مخفیگاه قاتل فراری شده و او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به قتل در بازجویی ها اتهام خود را پذیرفت و هدفش را از وقوع چنین جنایتی مشکلات فردی با مقتول عنوان کرد.

سرهنگ آمویی در پایان با دعوت عموم شهروندان به آرامش در هنگام عصبانیت و پرهیز از انجام اقدام خودسرانه، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی از طریق مراجع ذی صلاح به حل آن بپردازند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.