فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت زائران اربعین در صورت بازگشایی مرز خسروی خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در نشست ستاد اربعین اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز محل عبور و تردد زائران عتبات عالیات و کربلای معلا بوده است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر نیز با راه اندازی مراسم پیاده روی اربعین و حضور حداقل دو میلیون نفری زوار در این مراسم معنوی و باشکوه، بحث امنیت آن ها مسئله بسیار مهمی است که بخش عمده ای از آن برعهده پلیس قرار دارد.

جاویدان تصریح کرد: در این سال ها با اینکه ترددی از کرمانشاه به کربلای معلا انجام نشده، اما مجموعه انتظامی استان در کنار همکاران خود در استان های ایلام و خوزستان کاملا پای کار بوده و با اعزام نیروی کمکی به امنیت زائران کمک کرده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به جدی بودن بحث بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران در مراسم اربعین امسال، گفت:  آمادگی کامل از سوی پلیس کرمانشاه جهت تامین امنیت کامل زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وجود دارد.

وی گفت: همچنین پلیس برای کارهای مربوط به صدور گذرنامه در سریعترین زمان ممکن آمادگی دارد و زیرساخت های این کار نیز فراهم شده است.

جاویدان در پایان خدمت به زوار حضرت سیدالشهدا (ع) را توفیق بزرگی برای پلیس و توشه گرانبهایی برای تک تک کارکنان انتظامی استان دانست و گفت: خدمتگذاری به این عزیزان  افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.