مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از برپایی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در شهریور ماه در کرمانشاه خبر داد.
فرید خلیلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی سلسله همایش‌های جذب سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان، اظهار کرد: همایش اول که مربوط به حوزه شهرداری بود در سه ماهه اول سال برگزار شد.
وی ادامه داد: برنامه بعدی برای سه ماهه دوم سال برپایی همایش در حوزه دستگاه‌های تابعه وزارت نیرو شامل حوزه آب، برق و گاز است.
به گفته معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه، این همایش در شهریور ماه برگزار خواهد شد.
خلیلی با بیان اینکه اولویت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران در مجموعه وزارت نیرو تا حدودی مشخص شده، یادآور شد: اولویت اصلی شامل ایجاد نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر از جمله نیروگاه‌های برق‌آبی، نیروگاه‌های بادی، نیروگاه‌های خورشیدی و... است که در استان زمینه کار زیادی در این بخش داریم.
وی پنل‌های خورشیدی را یکی از ظرفیت‌های مهم استان در زمینه صنعت برق برشمرد و عنوان کرد: هم ظرفیت برای راه‌اندازی کارخانه‌های تولید پنل‌های خورشیدی داریم و هم برای نصب و راه‌اندازی این پنل‌ها جای کار وجود دارد.
مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه اضافه کرد: البته در سایر زمینه‌های مرتبط با وزارت نیرو نیز مشکل و محدودیتی برای جذب سرمایه‌گذاران نداریم.

وی خاطرنشان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز برای ارائه به سرمایه‌گذاران شناسایی می‌شود و لکه‌های سرمایه‌گذاری که امکان اجرای پروژه را دارد و مشکلی برای اخذ مجوزهای لازم در این لکه‌ها وجود ندارد به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.
مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه افزود: برای این همایش از سرمایه‌گذاران داخل وخارج استان دعوت خواهد شد و نشست‌های رو در رو با حضور این سرمایه‌گذاران برای معرفی پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری برپا می‌شود.
خلیلی در ادامه اشاره‌ای هم به سایر همایش‌های فرصت‌های سرمایه‌گذاری که تا پایان سال برگزار می‌شود داشت و گفت: برای سه ماهه سوم سال همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و کشاورزی و در سه ماهه چهارم نیز همایش سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را خواهیم داشت.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.