مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه از شروع دوشنبه‌های خبری از 31 تیرماه امسال خبر داد.

اصغر عظیمی مهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع دوشنبه های خبری از 31 تیر، گفت: در این طرح که هر دوشنبه درمیان برگزار می شود، نشست خبری مفصلی با حضور خبرنگاران مرکز استان در فرمانداری شهرستانها برگزار می‌شود و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تا دهه فجر امسال تمامی 14 شهرستان میزبان خبرنگاران خواهند بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه هدف از این طرح را آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران مرکز استانها با ظرفیت شهرستان ها و نیز انعکاس مسائل و مشکلات و خدمات ارائه شده در شهرستان ها عنوان کرد.

وی افزود: از طرفی با توجه به اینکه استاندار کرمانشاه دوشنبه ها پیگیرکارهای استان در تهران هستند، تلاش ما بر این بود که موتور اطلاع رسانی استان کماکان روشن بماند و برای همین بارِ این اطلاع رسانی را روی فرمانداری های استان متمرکز کردیم.

این مسئول در خصوص نحوه ترتیب انتخاب شهرستان‌ها برای برگزاری نشست های خبری، گفت: برای انتخاب معیارهایی از جمله آب و هوا و زمان بهره برداری تقریبی پروژه های شهرستان در نظرگرفته شده، از طرفی سعی بر این بوده که فرماندارانی که اخیرا منصوب شده اند برای اشراف هرچه بیشتر بر موضوعات و مسائل شهرستان در انتهای لیست قرار گیرند.

به گفته این مسئول برای شروع این طرح، فرمانداری شهرستان سنقروکلیایی اولین میزبان خبرنگاران مرکز استان خواهد بود.

عظیمی مهر تصریح کرد: نشست های خبری دوشنبه ها ساعت 10 تا 12 خواهد بود و بعدازظهر آن روز برنامه تفریحی برای خبرنگاران در شهرستان در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.