به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خدرویسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حامیان نیک اندیش حمایت مادی و معنوی از 301 فرزند یتیم و غیریتیم مشمول دریافت کمک را پذیرفته اند.
وی افزود: حداقل کمک حامیان به فرزندان معنوی تحت حمایت 300 هزار ریال است که به صورت ماهانه به حساب مستقیم این افراد واریز می شود.
خدرویسی ادامه داد: هم اکنون چهار هزار و 415 یتیم و 2 هزار و 432 نفر از فرزندان محسنین که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند از حمایت های بیش از 20 هزار و 500 حامی خیر بهره مند می شوند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با اشاره به اینکه دامنه نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین در زمینه های معیشتی، درمان، تحصیل و.. گسترده است، تاکید کرد: کمیته امداد شناسنامه نیازمندی تمامی این فرزندان را در اختیار پدران معنوی آنان قرار می دهد.
وی افزود: افراد خیری که قصد دارند در طرح اکرام ایتام و محسنین شرکت کنند، می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، سایت الکترونیکی emdad.ir و یا ارسال پیامک به سامانه 3000333383 آمادگی خود را اعلام کنند.
خدرویسی تصریح کرد: سال گذشته 6 هزار و 853 فرزند یتیم و غیریتیم این استان زیر چتر 20 هزار و 574 حامی قرار گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در پایان گفت: جذب حامیان نیک اندیش برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت از این فرزندان معنوی به صورت ویژه در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.