به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم جعفری روز شنبه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های رمضان در محل جلسات این اداره کل برگزار شد، از برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار علوم قرآنی به عنوان یکی از مهم ترین این برنامه ها یاد کرد و افزود: این نمایشگاه اول خرداد در محل مسجد «معتضدی» به مدت 10 روز آغاز به کار می کند.
وی از برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم، نشست های علمی و تخصصی قرآن و عترت، اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری با موضوع قرآن و عترت از دیگر برنامه های این جشن یاد کرد.
جعفری در ادامه افزود: به برنامه‌های هویت سازی در استان امسال جدی تر ورود پیدا کرده ایم و تاکید داریم که این برنامه ها به اصحاب فرهنگ و هنر واگذار شود.
وی با بیان اینکه توجه به بزرگداشت مشاهیر و مفاخر بزرگ استان از اولویت های سال جاری است، افزود: در 2 سال گذشته در همین راستا 40 شخصیت فرهنگی و هنری تجلیل شدند و امسال می خواهیم اولویت را به چهره های بزرگ تاریخی و فرهنگی بدهیم.
جعفری با تاکید براینکه اولویت این امر در ادامه احیای هویت تاریخی و فرهنگی سالیان اخیر است، به برگزاری 2 کنگره ملی «یارمحمدخان کرمانشاهی» و «میرزا احمد الهامی» در سال جاری اشاره کرد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.