به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از سرهنگ «بهروز فخری» اعلام کرد: ماموران پلیس صحنه پس از مراجعات فراوان مردمی، دستگیری یکی از اراذل و اوباش شهرستان که جرائمی نظیر اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد مزاحمت برای دیگران، قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم، آدم ربایی و ... را در کارنامه داشت در دستور کار خود قرار دادند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی صحنه با انجام تحقیقات فراوان متوجه شدند این فرد شرور از شهرستان خارج شده و به نقطه نامعلومی گریخته و در حالی که پلیس همچنان در تعقیب این فرد قرار داشت ماموران از حضور این فرد در داخل شهرستان و مراجعه به منزل پدری اش مطلع شدند.
سرهنگ فخری گفت: نیروهای پلیس پس از اطمینان از اینکه فرد شرور در منزل پدرش حضور دارد با کسب مجوز قضائی و ضمن رعایت حقوق همسایگان وارد منزل مذکور و موفق به دستگیری شرور سابقه دار که پس از اطلاع از حضور پلیس خود را در کانال کولر مخفی کرده بود، شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه همچنین از تشکیل پرونده برای این فرد و معرفی وی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
وی در پایان برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان صحنه برشمرد.

**دستگیری 23 تن از اراذل و اوباش کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه نیز گفت: طی یک هفته اخیر با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس، 23 تن از اراذل و اوباشی که برای مردم و شهروندان کرمانشاهی ایجاد مزاحمت کرده بودند دستگیر شدند.
سرهنگ حسین براری، همچنین از کشف 204 فقره انواع سرقت در این مدت و دستگیری 145 سارق خبر داد و گفت: بیشترین کشفیات مربوط به کشف وسایل قطعات و محتویات داخل خودرو با 95 فقره،کشف خودرو با 31 فقره و کشف سرقت سیم برق با 20 فقره بوده است.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدام های انجام شده دستگیری 97 خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر و کشف حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر به همراه 213 عدد قلیان و مقداری قرص روانگردان بوده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: در یک هفته اخیر 15 قاچاقچی دستگیر و از آن ها مقدار قابل توجهی کالای قاچاق نظیر 163 هزار نخ سیگار، 10 تن کود شیمیایی، هفت تن و 500 کیلو آرد، 10 حلقه لاستیک کامیون و پنج دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد.
سرهنگ براری در پایان از توقیف 186 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و انتقال آن ها به پارکینگ نیز خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.