حمیدرضا عزتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهران حسینی و مجتبی کرمیان 2 هندبالیست کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی در لیست 30 نفره افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: هر دوی این بازیکنان عضو تیم زاگرس اسلام آبادغرب هستند که در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور توانستند عنوان نایب قهرمانی را کسب کنند.
عزتی افزود: البته سه بازیکن دیگر عضو تیم هندبال زاگرس نیز که اهل استان های خراسان رضوی و مشهد هستند نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه همچنین زمان آغاز اردوی تیم ملی هندبال را فردا (جمعه - 27 اردیبهشت) ذکر کرد و گفت: این اردو در تهران برگزار و تا روز دوم خرداد به طول می انجامد.
وی یادآوری کرد: تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی قطر برگزار می شود، آماده می کند.
عزتی همچنین شانس هر 2 ورزشکار کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک را بسیار زیادی دانست و ابراز امیدواری کرد شاهد حضور کرمیان و حسینی در ترکیب نهایی تیم ملی باشیم.
رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه در پایان از علیرضا حبیبی به عنوان مربی و رسول دهقان به عنوان مربی دروازبان های تیم ملی هندبال ایران نام برد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.