به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خدرویسی عصر شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پس از کرمانشاه، استان های خراسان رضوی، تهران و اصفهان در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.
وی ادامه داد: ایجاد بیش از پنج هزار فرصت شغلی با اختصاص بیش از هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال مددجویی میسر شد و تمامی این فرصت های شغلی نیز از سوی معاونت اشتغال دفتر مرکزی کمیته امداد مورد راستی آزمایی قرار گرفته و تائید شده است.
خدرویسی یادآوری کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه در سه سال گذشته 15 هزار فرصت شغلی پایدار با 228 میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان زیرپوشش خود ایجاد کرده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه به تلاش برای افزایش فرصت های شغلی برای مددجویان این نهاد حمایتی طی سال جاری و در مقایسه با سال قبل خبر داد و گفت: ایجاد هفت هزار فرصت شغلی را در برنامه داریم.
وی همچنین از اختصاص یک هزار و 890 میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره ماده 16 کمیته امداد کشور به استان کرمانشاه خبر داد.
خدرویسی در عین حال ابراز امیدواری کرد با بودجه اختصاص یافته از سوی استان و بنیاد برکت، مجموع اعتبارات امسال کمیته امداد در حوزه اشتغال به 2 هزار و 230 میلیارد ریال برسد.
هم اکنون 72 هزار خانوار با جمعیتی در حدود 200 هزار نفر زیرپوشش و خدمات کمیته امداد استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت قرار دارند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.