به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «امان نریمانی» روز سه شنبه در جلسه بصیرت دینی کارکنان ستاد انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: همه اقشار و نهادهای جامعه باید در راستای تقویت پلیس کوشا بوده و نهایت همکاری را نیز با ماموران داشته باشند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود همه کارشکنی های دشمنان و توطئه ها و دسیسه چینی های آنان، امروز کشورمان به برکت وجود ماموران شجاع و ولایت مدار در امنیت کامل به سر می برد.
آیت الله نریمانی همچنین وضعیت امنیتی استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این امنیت حاصل تلاش های شبانه روزی و مخلصانه پلیس بوده است.
نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این ماه فرصت خوبی برای کسب معنویات و پرهیز از محرمات است.
وی تاکید کرد: روزها و شب های ماه رمضان بهترین روزها و شب ها هستند که خیر و برکت در آن مضاعف و ثواب اعمال نیک چند برابر خواهد بود.
آیت الله نریمانی در پایان انس بیشتر با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان را نیز مورد تاکید قرار داد.
در این مراسم سردار «علیرضا مرزبانی» جانشین فرمانده، سرهنگ «رضا امانی» معاون هماهنگ کننده و حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» رئیس عقیدتی - سیاسی انتظامی استان کرمانشاه نیز حضور داشتند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.