خلیل حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گمرک پرویزخان در جایگاه اداره کل، گمرک خسروی در جایگاه مدیریت و گمرک پاوه با ساختار رئیس زیرنظر حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه مشغول به فعالیت می باشند.
وی در ادامه اظهار داشت: سازمان ها باید با استفاده از راهکارهای مناسب خود را به صورت پویا با تغییرات محیطی وفق دهند تا قادر به بقای خود شوند.
حیدری تصریح کرد: یکی از بهترین روش ها برای مقابله با تغییرات محیطی، هدایت سازمان به سمت چابک بودن می باشد.
مدیرکل گمرک کرمانشاه و ناظر گمرکات استان اضافه کرد: سازمانی که به شکل چابک طراحی شده باشد، ساختار سازمانی منحصر به فردی دارد که سبب می شود سازمان در انجام فرایندهای خود با اثربخشی بیش تری عمل کند.
او گفت: براین اساس یکی از راه های چابکی سازمان ها، شکل دهی مناسب ساختار سازمانی است و در این راستا گمرک جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهمیت و نقش ساختار بر کارکرد اثر بخش سازمان و همچنین ارائه خدمات مطلوب‌تر به ارباب رجوع با نظارت معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری نسبت به اصلاح تشکیلات تفصیلی گمرکات کشور اقدام کرد که با این اصلاحات اداره کل گمرکات کرمانشاه به حوزه نظارت ارتقاء یافت.
استان کرمانشاه با 371 کیلومتر مرز مشترک با 2 بخش کُرد و عرب نشین عراق و داشتن 6 مرز رسمی و بازارچه فعال، سالانه حدود نیمی از کل صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق را به خود اختصاص می دهد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.