به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمد حیدری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 50 درصد از حوادث رانندگی سال گذشته در 9 محور رخ داده و مسیر کرمانشاه - کامیاران در صدر حوادث رانندگی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: سال گذشته در محور کرمانشاه - کامیاران 38 نفر جان خود را از دست دادند و 279 نفر هم مصدوم شدند که عمده سوانح رانندگی این محور به صورت برخورد رخ به رخ بوده که دلیل آن نیز 2 طرفه و غیرمجزا بودن مسیرهای رفت و برگشت و همچنین کم عرض بودن جاده بوده است.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب با 29 کشته و 450 زخمی و محور کرمانشاه - صحنه با 25 کشته و 253 مجروح در رتبه های دوم و سوم محورهای پرتصادف استان قرار گرفتند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته در محور کرمانشاه - روانسر نیز شاهد کشته شدن 24 نفر و زخمی شدن 136 نفر بوده ایم، تصریح کرد: محور اسلام آبادغرب - حمیل نیز با 20 کشته و 116 مجروح جزو نقاط پرحادثه استان بوده است.
وی ادامه داد: از دیگر نقاط پرتصادف کرمانشاه می توان به محور بیستون - سنقروکلیایی با 19 کشته و 99 مجروح و محور قصرشیرین - سرپل ذهاب با 18 کشته و 124 مجروح اشاره کرد.
سرهنگ حیدری همچنین از کشته شدن 17 نفر و زخمی شدن 220 مفر دیگر در محور روانسر - پاوه اشاره کرد و گفت: محور هرسین - پلیس راه بیستون نیز با 13 کشته و 111 زخمی جزو محورهای پرحادثه استان بوده است.
این مقام انتظامی سبقت های غیرمجاز در راه های دوطرفه و در نتیجه برخورد رخ به رخ و همچنین واژگونی به علت سرعت زیاد، برخورد با یکدیگر به خاطر عدم رعایت فاصله طولی مناسب و عدم رعایت حق تقدم عبور در تقاطع ها و دور برگردان ها را از مهمترین علل سوانح رانندگی استان در سال گذشته برشمرد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.