به گزارش ایرنا، فرماندار کنگاور در آیین افتتاح مسکن مهر 412 واحدی کنگاور اظهار داشت: پروژه بازآفرینی شهرک حاشیه نشین غم تسلی کنگاور در قالب 22 بلوک مسکونی با سطح زیربنای 35 هزار متر مربع در سال 1388 آغاز شد که عملیات اجرایی آن با اعتبار بیش از 150 میلیارد ریال به سرانجام رسید و در سفر امروز رییس جمهوری افتتاح شد.
خیراله خزایی افزود: سهمم آورده این پروژه به مبلغ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن پرداخت شده و مابقی هزینه ساخت نیز از محل تسهیلات ارزان قیمت مسکن مهر تامین شده است.
او ادامه داد: متقاضیان بدون پرداخت هرگونه وجهی واحدهای خود را تحویل گرفتد و صرفا اقساط تسهیلات بانکی را پرداخت خواهند کرد.
مسکن مهر غم تسلی بعد از سالها که مراحل ساخت آن به کندی پیش رفت، با اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید و فرماندار پرتلاش کنگاور عملیات ساخت آن به پایان رسید و به متقاضیان تحویل داده شد.
محله غم تسلی کنگاور دارای بافت بسیار فرسوده و سخت گذر با شیب زیاد بود که به علت آسیب پذیری بالا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی بود.
دکتر روحانی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، همچنین دستور آغاز عملیات اجرایی احداث جاده چهار خطه نهاوند به کنگاور را صادر کرد.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.