علی خانجانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: تامین مسکن، انجام مطالعات و احداث مسکن برای اقشار کم درآمد به همراه تامین منابع مالی آن از طریق ارایه تسهیلات بانکی از جمله اهداف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: در همین راستا وظیفه نظارت بر اجرای طرح یاد شده با توجه به ابلاغ شیوه نامه آن از سوی مرکز، تامین اعتبارات لازم امسال در دستور کار جدی بنیاد مسکن قرار گرفته و در این رابطه 13 قطعه زمین در نقاط مختلف استان از جمله شهر قزوین به این مساله اختصاص داده شده است.
خانجانیان تاکید کرد: همزمان با اجرای عملیات ساخت مسکن شهری، کار ثبت نام از متقاضیان براساس طرح های غیر حمایتی و حمایتی آغاز و پس از انجام گزینش های مربوط و ثبت قراردادها، واحدهای مورد نظر تحویل داده خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به عنوان یکی از متولیان بزرگ تامین مسکن کشور اقدامات قابل توجهی را در تامین مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر به عمل آورده است، افزود: این نهاد از سال 83 تاکنون 50 درصد از مجموع 94 هزار واحد مسکونی روستایی استان را بهسازی و مقاوم سازی کرده و در بخش مسکن مهر نیز به عنوان استان شاخص توانست با واگذاری پنج هزار و 456 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر رتبه نخست را به خود اختصاص دiد.
8054*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.