صمد کارگرفرد پنجشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود:بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم تعداد یک هزار و 848 قطعه زمین مسکونی را در روستاهای شهرستان احداث و 200 واحد مسکونی را در شهر جهرم واگذار کرده است.
وی اظهار کرد: همچنین احداث و واگذاری 29باب واحد تجاری و یک باب واحد خبازی در شهر جهرم، از فعالیت‌هایی است که این اداره در شهرستان جهرم انجام داده است.
کارگرفرد ادامه داد: همچنین تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به تعداد 7492 واحد، تسهیلات تعمیر، تکمیل و احداث حمام روستایی به تعداد یک هزار و 172 واحد و تسهیلات ودیعه مسکن به مستاجرین شهری به تعداد 303 واحد پرداخت شده است.
کارگرفرد افزود: تسهیلات و نظارت بر ساخت واحدهای خودمالک مسکن‌مهر به تعداد 395 واحد و پروژه‌های انبوه‌سازی مسکن مهر به تعداد 546 واحد و کمک بلاعوض به مشمولین در شهر جهرم و روستاهای تابعه، پرداخت شده است.
وی ابراز کرد: 9230هزار متر مربع در سطح روستاهای شهرستان جهرم نیز تملک شده که برای واگذاری به متقاضیان فاقد مسکن است و تعداد یک‌هزار و 962 قطعه زمین مسکونی نیز در شهر جهرم، واگذار شده است.
وی اظهار کرد: بنیاد مسکن شهرستان جهرم، 10 قطعه زمین آموزشی برای احداث مدرسه و 9 قطعه زمین برای احداث واحد خدماتی نیز به ادارات مختلف در شهر جهرم واگذار کرده است.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.