به گزارش ایرنا، در این جشنواره منطقه‌ای که روز دهم اردیبهشت در سنندج برگزار شد، بهمن زارعی در بخش عکس در رتبه نخست ایستاد و عبدالله الماسی در بخش تیتر و سامان رحمتیان در بخش خبر هم مقام سوم را از آن خود کردند.
همچنین فرزاد نویدی دیگر خبرنگار ایرنا کرمانشاه در بخش گزارش شایسته تقدیر شناخته شد.
نخستین جشنواره رسانه های کردی در 2 بخش فارسی و کردی برگزار شد که هیات داوران بخش فارسی آن فریدون صدیقی، محمود مختاریان و علیرضا کتابدار بودند.
هفت خبرنگار کرمانشاهی دیگر هم موفق به کسب رتبه در بخش فارسی این جشنواره شدند به طوری که از روزنامه نقدحال، پوریا منصوری در رشته یادداشت (ورزشی)، علیرضا حیدرزاده در رشته طنز و نسرین کرمی در رشته گزارش نویسی همگی سوم شدند.
همچنین رتبه سوم بخش یادداشت و سرمقاله به ادریس سلیمانی از جام کوردی کرمانشاه رسید و گزارش طیبه قدمی خبرگزاری مهر کرمانشاه نیز جایگاه سوم را کسب کرد.
در بخش شعار سال هم شهره امیری از روزنامه همشهری کرمانشاه بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش کردی جشنواره هم با رای هیات داوران متشکل از منصور ساعی، شفیع بهرامیان و ابراهیم محمد حسینی، رتبه اول بخش مصاحبه به محمدجواد جلیلیان از هفته نامه صدای آزادی کرمانشاه رسید.
در مجموع حدود 900 اثر از استان‌های کرمانشاه، آذربایجان غربی، ایلام و کردستان به نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی ارسال شده بود.
از جمله برنامه های این جشنواره علاوه بر برپایی نمایشگاه برای مدت سه روز، برگزاری یک روزه چهار کارگاه آموزشی در بخش های خبر و تیتر، گزارش و مصاحبه، صفحه آرایی و گرافیک و یادداشت و سرمقاله بود که روز 9 اردیبهشت با حضور اساتید برجسته این بخش ها و اهالی رسانه برگزار شد.
7444/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.