سرگرد یونس عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 20 هزار شرکت کننده راهیان نور از استان کرمانشاه و بیش از 12 هزار نفر از سایر استان های کشور در مراسم افتتاحیه راهیان نور کشور و سالگرد عملیات بازی دراز شرکت می کنند.
وی با بیان اینکه مراسم یادواره شهدای بازی دراز روزهای دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود، گفت: ساعت چهار تا پنج و نیم بعدازظهر روز پنجشنبه 12 اردیبهشت مراسم سالگرد شهید شیرودی در محل یادمان این شهید در بازی دراز و مراسم اصلی یادواره شهدای عملیات بازی دراز که آیین رسمی افتتاحیه کاروان های راهیان نور کشور نیز هست بعداز نماز مغرب روز پنجشنبه در حرم احمدبن اسحاق شهر سرپل ذهاب با حضور کاروان های راهیان نور کشور برگزار می شود.
او در ادامه بیان داشت: ساعت هفت صبح روز جمعه 13 اردیبهشت با حضور خیل عظیم راهیان نور کشور برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز برگزار خواهد شد.
در استان کرمانشاه 20 یادمان شهدای گمنام، 10 یادمان محورهای عملیاتی، 2 مرکز فرهنگی و یادمان وجود دارد.
کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس به طور مستقیم با کشور عراق درگیر بود و در این استان 34 عملیات، 9 هزار و 800 شهید که فقط سه هزار شهید آن در بمباران ها تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
8066/3209
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.