به گزارش ایرنا، امید قادری روز شنبه در کمیته اشتغال و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان که در سرسرای هتل پارسیان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت توجه به طرح های اشتغالزایی و اقدامات لازم در این باره خاطرنشان کرد: موضوع مهم اشتغال و اشتغالزایی از مباحث جدی در کشور به شمار می رود و از جمله مطالباتی است که بایستی از هر شیوه و تعامل سازنده ای برای رفع این مشکل کوشید.
او با تاکید بر اینکه روئسای شهرستان ها تعامل بیشتری با کارگروه اشتغال شهرستان ها و رسانه ها داشته باشند، اظهار داشت: سه شهرستان نخستی که عملکرد بالایی از نظر اشتغال زایی داشته باشند مورد تقدیر و شهرستان های ضعیف توبیخ خواهند شد.
قادری افزود: باید تعامل با رسانه ها و مطبوعات محلی و ارائه چهره واقعی و مطلوب از عملکرد میراث فرهنگی را در دستور کار قرار دهید که هر دستاورد و موفقیتی که به دست می آید، به طور قطع حاصل تعامل و اطلاع رسانی مطلوب است.
مدیر میراث فرهنگی استان کرمانشاه اجرای دقیق قوانین و ضوابط مربوطه برای پرداخت تسهیلات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید با نظارت های مستمر و دقیق از به انحراف کشیدن تسهیلات اشتغال زا جلوگیری شود.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.