به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، غلامرضا نصوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون 20 هزار و 500 حامی نیکوکار از 6 هزار و 915 یتیم و فرزند غیریتیم مشمول طرح محسنین (افرادی که دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند) حمایت می کنند.
وی ادامه داد: چهار هزار و 415 نفر از افراد حمایت شونده یتیم و 2 هزار و 500 نفر نیز سرپرست از کار افتاده دارند.
نصوری خاطرنشان ساخت: در سال گذشته و به طور میانگین هر یک از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی از حمایت حدود سه حامی نیک اندیش بهره مند شده اند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کرمانشاه تصریح کرد: میزان کمک های نقدی و غیرنقدی دریافتی هر یتیم کرمانشاهی 278 هزار تومان و هر فرزند محسنین 152 هزار تومان بوده است.
وی ادامه داد: نیکوکاران و افراد خیر می توانند تنها با پرداخت ماهانه 30 هزار تومان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را برعهده بگیرند.
نصوری با اشاره به جایگاه والای تکریم ایتام و نیازمندان در دین مبین اسلام، اظهار کرد: خیران متقاضی حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین می توانند به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و یا سایت الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه کنند.
در استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 68 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر از حمایت ها و خدمات معیشتی، فرهنگی، مسکن و درمانی کمیته امداد بهره مند هستند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.