به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب افزود: تلاش دستگاه های دولتی و خدمات رسان و نیروهای نظامی و انتظامی در بحث پیشگیری از حوادث مربوط به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها قابل قدردانی است و اقشار مختلف مردم در جمع آوری کمکهای انسان دوستانه برای سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند.
نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: تاکنون در بخش اعتبارات اشتغالزایی ماده 12 زلزله، پنج هزار و 507 طرح با 119 میلیارد و 712 میلیون و 900 هزار تومان و اشتغالزایی پنج هزار و 889 تن در سال 1397 جذب شده است.
جمالی نیا اظهار کرد: همچنین در بخش اشتغالزایی روستایی و عشایری 51 طرح با هفت میلیارد و 594 میلیون تومان و 116 تن اشتغالزایی در شهرستان انجام شده است.
وی، در بخش دیگری با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران گفت: سپاه پاسداران از بطن انقلاب و فرزند برومند نظام است که در دل مردم جا دارد و یک نهاد انقلابی است که ریشه در اعتقادات و فرهنگ انقلاب دارد.
فرماندار سرپل ذهاب افزود: سپاه پاسداران حامی پیشرفت و بالندگی کشور، پایه گذار اقدام های فرهنگی و ارزشی، بانی روش های نوین و علمی کشور، پایه گذار صنعت موشکی و هوافضای کشور و حامی ترقی و پیشرفت ورزشی و فرهنگی جامعه است.
جمالی نیا افزد: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی است که تروریست ها را در منطقه به زانو در آورد و اقدام های مقتدرانه ضد تروریستی سپاه پاسداران آمریکا را خشمگین کرده است.
وی گفت: عملکرد نهادها و دستگاه های دولتی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در سال 1397 مناسب و قابل دفاع است.
وی اضافه کرد: حضور امام جمعه مردمی سرپل ذهاب به عنوان نمادی از وحدت و همدلی در صحنه های مختلف و پای کار بودن مسئولان در جریان زلزله سال 1396 و ایام بازسازی پس از آن و رفع مشکلات مردم ،عملکردی مناسب و قابل توجه است.
وی اظهار کرد: امنیت پایدار اجتماعی در دل بحران های مختلف، امداد و نجات و آواربرداری و تکمیل بازسازی منازل تخریبی شهرو روستا، جذب اعتبارات مناسب، تکمیل طول خط 45 کیلومتری آبیاری بیش از 21 هکتار زمین کشاورزی از نقاط قوت شهرستان است.
وی گفت: هیچ دستگاهی حق استفاده از کانکس به جای ساختمان اداری را ندارد و اداراتی که تخریب شده باید به دنبال اجاره کردن ساختمانی مناسب و در شان ارباب رجوع باشند.
جمالی نیا گفت: ادارات برق و آب حق واگذاری انشعاب به اداراتی که از کانکس استفاده می کنند، را ندارند.
وی همچنین از جذب 282 میلیارد تومان اعتبار برای بخش عمرانی و زیرساختی شهرستان خبر داد و افزود: لازم است ادارات دولتی طرح های عمرانی خود را در اولویت قرار دهند.
وی همچنین بر نظارت بر عملکرد ادارات، رعایت انضباط اداری، حضور به موقع در محل کار و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: کدورت آب در بسیاری از روستاهای شهرستان باعث نارضایتی روستائیان شده که لازم است اقدام های پیشگیرانه به منظور رفع کدورت در مواقع بارندگی در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: نظارت بر بازار و قیمت ها باید برای مردم قابل لمس باشد و بازرسان اصناف گزارش بازرسی های خود را به فرمانداری ارسال نمایند.
جمع آوری زباله ها توسط شهرداری ، جمع کردن کانکس های مجردی، کارگری و صنفی از مصوبه های این جلسه بود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.