به گزارش ایرنا؛ آرش لهونی روز دوشنبه در دیدار آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با مدیرعامل، مسئولان و امدادگران هلال احمر استان کرمانشاه، افزود: در سیل اخیر همچنین 127 سالن ورزشی را برای اسکان مردم تجهیز کردیم و در هر نقطه ای یک اکیپ برای رفاه حال آنها مستقر کردیم.
وی گفت: به حمدالله با زحمات همه نهادهای استان بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خدمات بی سابقه ای را ارائه داند، کمترین مشکل در استان ایجاد شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: در این مدت کارکنان و امدادگران ما تا 20 روز خانواده خود را ندیدند تا خانواده های مردم را نجات دهند و اسباب آسایش آنها را فراهم کنند.
لهونی افزود: هلال احمر در ایام نورز همواره در حالت آماده باش و خدمت رسانی به مردم عزیز ایران است و نوروز امسال با توجه به وقوع سیل خدمات این جمعیت چندین برابر افزایش یافت و کارکنان و امدادگران هلال احمر 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مردم بودند.
سامانه بارشی قوی که یازدهم و دوازدهم ماه جاری وارد آسمان استان کرمانشاه شد، در 24 ساعت فعالیت سبب بارش شدید و به دنبال آن آبگرفتگی و سیل منجر شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد که براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده و گزارشهای کارشناسی که به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون عمرانی استانداری رسید، خسارت ناشی از سیل اخیر و بارش های فروردین ماه هزار و 560 میلیارد تومان برآورد شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.