دکتر جواد عظیمی وقار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز چهار بیمار مورد جراحی قلب باز قرار گرفته اند و 2 بیمار دیگر نیز در لیست جراحی قلب قرار دارند.
وی اظهار داشت: در مورد 2 بیمار کاندید جراحی تعویض دریچه به دلیل تغییر در وضعیت بیمار تصمیم به تغییر نوع عمل جراحی و ترمیم دریچه گرفته شد و لذا وسایل عمل جراحی مورد نیاز تهیه شده و در هر زمانی که شرایط بالینی بیمار اجازه دهد حسب نظر جراحان مرکز جراحی انجام خواهد شد.
امروز در فضای مجازی اعلام شده بود، تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان امام علی (ع) به علت نبود نخ بخیه مورد عمل جراحی قرار نمی گیرند.
بیمارستان امام علی (ع) در سال 1378 به عنوان اولین مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی در غرب کشور آغاز به کار کرد و با ارتقای کمی و کیفی خدمات تشخیصی و درمانی در سال های اخیر به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی تحقیقاتی و درمانی منطقه غرب کشور خدمات تخصصی و منحصر به فرد را در زمینه قلب و عروق ارائه می دهد.
اکنون 2 هزار و 680 تخت بیمارستانی در قالب 18 بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، 2 بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و 2 بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.