به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: این اقدام غلط ترامپ، در واقع یک خودشیرینی برای اربابان صهیونیستی خود بود که برای انتخابات آینده خود چاره سازی کند زیرا وضعیت سیاسی او نه تنها در کشورش بلکه در کل دنیا با مشکل مواجه است.
وی اظهار کرد: ترامپ رئیس جمهوری ملعون آمریکا، اکنون در مرگ سیاسی است زیرا او را یک دیوانه سیاسی می دانند که دست به هر جنایتی می زند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: در این حرکت اوج ضعف سران کاخ سفید دیده می شود زیرا هر حرکت آن ها علیه ملت های مظلوم دنیا با اقتدار ایران اسلامی خنثی می شود.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: سران استکبار جهانی می دانند که سپاه پاسداران، کشورهای عراق، سوریه، لبنان و خیلی از کشورهای دیگر را از نابودی نجات داده است.
وی عنوان کرد: اگر سپاه نبود امروز نامی از این کشورها در نقشه جهان نبود و انقلاب اسلامی امروز به ملت های جهان بیداری داده است زیرا نابودی داعش و بیداری ملت های جهان نتیجه انقلاب اسلامی است.
ملکی در ادامه گفت: سازمان ملل و دیگر کشورهای دنیا نباید در برابر این اقدام آمریکا سکوت کنند زیرا سپاه بخشی از نیروهای نظامی ماست و طبق قوانین بین الملل نمی توانند نیروهای نظامی یک کشور را تروریست بخوانند.
وی گفت: آمریکا با این کار خود فقط در برابر سپاه قرار نگرفته بلکه در مقابل تمام ملت الهی ایران اسلامی ایستاده است زیرا سپاه یعنی 80 میلیون ایرانی و اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه سپاه وظیفه تامین امنیت کشور را بر عهده دارد، افزود: پاسداران علاوه بر تامین امنیت و حفظ ارزش های والای نظام، در حوادث اخیر کشور، زلزله کرمانشاه و سیل گلستان، لرستان و خوزستان نیز خدمات بزرگی ارائه کردند و نوکری مردم را انجام دادند.
حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: پاسداران ما در سوریه و عراق داعش را دفن کردند و جنگ ما فقط با داعش نبود بلکه با آمریکا و تمام نوکرانشان بود که داعش را خلق کردند و در حقیقت با کمک الهی شکست خوردند.
وی ادامه داد: اکنون ارتش آمریکا برای ما تروریست است و ما کاری که با داعش کردیم با نظامیان آمریکا خواهیم کرد زیرا نیروهای سپاه پاسداران با فرمان ولایت فقیه، دنیا را به گورستان استکبار تبدیل خواهند کرد.
امام جمعه قصرشیرین گفت: نظام شیعی ما یک نظام متحد است که در کنار دیگر مسلمانان کشور از نظام دینی دفاع خواهند کرد زیرا ملت ایران از مرگ نمی ترسند چون مرگ با شهادت برای ما یک افتخار است.
وی در پایان میلاد امام حسین (ع) را به همه پاسداران کشور و روز جانباز را به جانبازان سرافراز کشور تبریک گفت.
ملکی همچنین با گرامیداشت روز ارتش، افزود: ارتش فقط حافظ مرزهای کشور نیست و امیران و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در زلزله اخیر و سیل ویرانگر خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کردند و همه ملت ایران قدردان تلاش های نیروهای نظامی کشور هستند.
همچنین نمازگزاران قصرشیرینی پس از اقامه نماز جمعه از میدان مهدیه تا میدان مرزبانی را به حمایت از سپاه پاسداران و محکوم نمودن اقدام ترامپ در تروریست دانستن سپاه با شعارهای ضد استکباری راهپیمایی کردند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.