به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرام جوهریان عصر دوشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: ابتدا قرار بود به جای این مجتمع ورزشی - رفاهی یک واحد معدنی احداث شود اما با درخواست آقای داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در نهایت تصمیم به ساخت چنین مرکزی گرفته شد.
وی افزود: کلنگ احداث این مجموعه ورزشی - رفاهی در روزهای نخست سال جاری توسط معاون وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد و هم اکنون نیز کار جانمایی و طراحی به پایان رسیده و پروژه در حال احداث است.
جوهریان تصریح کرد: این مجتمع ورزشی- رفاهی قرار است در زمینی به مساحت 180 هکتار احداث شود و علاقه مندان می توانند در آن به ورزش هایی مانند اسب سواری، تیراندازی با کمان، شنا، بیلیارد و ... بپردازند.
مدیرعامل مجموعه ورزشی جوهریان ادامه داد: آموزش اسب سواری به صورت حرفه ای از دیگر برنامه های پیش بینی شده است و فضای کافی برای این موضوع در نظر گرفته شده تا افرادی که تمایل دارند بتوانند رشته سوارکاری را فرا بگیرند.
وی گفت: با تجهیز سالن تیراندازی و پیست سوارکاری می توانیم شاهد برپایی اردوی تیم ملی در این رشته ها نیز باشیم که این خود می تواند به توسعه و رونق ورزش استان کمک زیادی کند.
جوهریان تصریح کرد: در برنامه زمانبندی و در مرحله اول امیدوارم حداکثر ظرف مدت چهار ماه آینده پیست سوارکاری، سالن های تیراندازی و بیلیارد، استخر و یکی 2 سالن ورزشی دیگر نیز به بهره برداری رسیده و علاقه مندان بتوانند از آن استفاده کنند.
این فعال بخش خصوصی همچنین راه اندازی تله کابین را از دیگر برنامه های در دست اقدام برشمرد و افزود: جانمایی لازم برای احداث آن انجام شده و این بخش نیز ظرف چهار ماه آینده آماده بهره برداری می شود.
وی همچنین راه اندازی سوئیت های گردشگری برای اقامت شهروندان، رستوران، سالن نمایش و موزیک و ... را از دیگر بخش های جانبی این مجتمع ذکر کرد که تا پایان سال و نهایتا یک ماه ابتدایی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
جوهریان با بیان اینکه برای احداث بزرگترین مجتمع ورزشی رفاهی استان کرمانشاه هیچ تسهیلاتی دریافت نکرده است، گفت: در مجموع برای احداث کامل این مجتمع قرار است یک هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شود.
مدیرعامل مجموعه ورزشی - تفریحی جوهریان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حمایت های استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، افزود: حمایت از بخش خصوصی برای حضور در استان و کمک به آن ها در نهایت به سود کرمانشاه و باعث رونق آن می شود.
وی تصریح کرد: ساخت مجتمع های ورزشی، رفاهی و تفریحی در کرمانشاه باعث جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم می شود که این موضوع هم به نفع استان خواهد بود.
جوهریان در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این مجتمع ورزشی - تفریحی گامی برای شاد کردن مردم کرمانشاه و همچنین جذب و ماندگاری مسافر برداشته شود.
مجتمع ورزشی - رفاهی جوهریان در کیلومتر 15 جاده کرمانشاه - اسلام آبادغرب و در منطقه «توه لطیف» احداث می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.